st 8. 4. 2020 v 18:46 odesílatel Pavel Pilát <pavel.pi...@gmail.com> napsal:
> Firefox 74.0.1:
> - náhled se objeví
> - po kliknutí na ID fotky (např. 26561, kterou jsem nahrál před chvílí) se
> pouze znovu načte Fody (ale zkoušel jsem i několik dalších)
Bavime se porad o strance poslednich zmen nebo jine?

Co znamena znovu nacte - jako ze se znovu nacte uplne stejna stranka?
Ted jsem 26561 zkousel a fungovalo to v poradku.

Tj. idealne prosim:
na strance https://osm.fit.vutbr.cz/fody/?last.changes kliknu do
tabulky XXX na YYY a objevi se
https://osm.fit.vutbr.cz/fody/?disabled=1&id=26561

> PS: zkuste si kliknout na "Seznam všech fotek" - také je to pro váš prohlížeč
> poněkud náročnější?
ano je, pokud to nekdo potrebuje mit vse na jedne strance, tak si holt
musi chvili pockat. bezne se to ale asi na nic nepouziva.

Diky tom.k