On Sun, 23 Aug 2020 at 19:45, Miroslav Suchý <miros...@suchy.cz> wrote:

> tourism=information
> information=map
> map_type=topo
> map_size=region
>
> S information=board bych to nekombinoval. Převládající prvek je mapa.
> Vypadá to jako mapa. Otagoval bych to jako mapu.
>
> Jo, takhle to dávám taky :)
Asi půjdu opravovat. Je toho po okolí hodně podle stejného vzoru, ale
relativně dost je značené jako information=board...

Ještě z jiného soudku: co takové ty obecní vývěsky, resp. jen prázdné
nástěnky? tourism=information mi na to zrovna nesedí, nejsou určené
turistům ale místním. Taky to na mě vyběhlo "k vyfocení". Na wiki na
anglické stránce je zmíněná alternativa amenity=notice_board (s necelými
300 výskyty), na diskusi je zase návrh dávat to jen jako information=board,
bez tourism=information. Nějaký nápad, co s tím?

Majka