Ahoj, mapa vs board podle mne pocitove, kdyz je tam jen par info, tak mapa,
kdyz vice tak informacni cedule (jejiz soucasti je i mapka). Narazim na to
pri kontrole fotek ve Fody, vetsinou resim jen rozpory mezi Fody a OSM.

Co se tyka "vesnickych nastenek", je za mne blbost mit to jako
tourism=information. Je to pro mistni (mimo Mirka :-) ). Na wiki je uvedene
(https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:board_type), ze by to mel byt
normalni

tourism=information
information=board
board_type=notice

(omylem jsem tak driv daval obecne info cedule, ktere nebyly ani geology,
ani nature ani history). Za mne by bylo dobre to hlavne odlisit od
turistickych informacnich tabuli. amenity=notice_board se mi asi libi vic,
je na prvni pohled jasne, ze je to neco jineho, jen information=board je
riziko, ze tam nekdo to tourism=information prida (protoze to prece
chybelo, protoze presety apod.). Ono i explicitni oznaceni tim
board_type=notice by znamenalo, ze se to da vyfiltrovat, ale je to takove
nerobustni reseni.

Bye tom.k