---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Macura <macura...@gmail.com>
Komu: R3gi <r...@protonmail.com>, OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@
openstreetmap.org>
Datum: 1. 12. 2020 16:33:23
Předmět: Re: [talk-cz] Moderní komunikační kanál?
"

Zdravím,

celkem chápu tu potřebu. I mě (před 4 roky ;-) ) "mírně" překvapilo, že
hlavním komunikačním kanálem je i v roce 2016 stále e-mail. Ale argumenty
vznesené v odpovědích výše jsou všechny pravdivé, takže se asi o moc dál
neposuneme.

Existuje např. forum pod FluxBB, pokud Ti to přijde jako posun (mě to přijde
jako nostalgie 2005): https://forum.openstreetmap.org/viewforum.php?id=47
(https://forum.openstreetmap.org/viewforum.php?id=47) ale aktivita tam je
stejně veškerá žádná.

"

Taky máme jabber konferenci: https://chat.jabb.im/?r=openstreetmap@chat.
jabb.im

Ale jsem tam v podstatě jen já a Tom. Občas se objeví někdo další, ale
aktivita veskze žádná.

Osobně mám zkušenost akorát s Discordem, ale ten mě moc neoslovil a pak se
Slackem, který používáme v práci v rámci týmu a kupodivu ani přechod firmy
na Teamsy nás nedonutil Slacku se vzdát.