Dne 01. 12. 20 v 18:39 R3gi via talk-cz napsal(a):
> *Používat moderní nástroje* – Nástroj je cesta, ne cíl. Lpět na starých
> nástrojích jen kvůli nostalgii nebo kvůli tomu,
> že „jsem si je postavil sám“ nebo že „je to open source“ mi přijde
> zpátečnické a neflexibilní.

Za sebe říkám, že nostalgie je to poslední. To, že je něco staré neznamená, že
je to špatné. Ale spíše, že to je
odzkoušené.

Mail je velmi starý a existuje kolem něj hodně nástrojů a klientů. Jenom než
jsem našel ten správný prohlížeč mailů...
Snad desítky jsem jich prošel. Jooo na Discord, taky můžu použít různý
prohlížeče, ale to je jenom obal. To rozložení
zůstane vždy stejné (pokud si nechci hodně hrát s Monkey skripty, což nechci).
Ve svém prohlížeči si můžu říct, kde
budou složky, kde detail zprávy. Jak to budu mít zorganizované. Můžu to lokálně
prohledávat podle mrtě kritérií. Funguje
to i ve vlaku s omezeným internetem.
Existuje k tomu spoustu toolingu jako procmail apod. K mnoha "moderním"
aplikacím buď ani nexistuje API nebo ho mění jak
se jím zlíbí (zkusil jste si někdo napsat bota na gChat?).

Nástroj není cesta. Nástroj mi má usnadnit práci a má být uzpůsobený pro mé
potřeby a nikoliv naopak. To, že je nový,
neznamená automaticky lepší.

Mirek