Hej Niels,

Det vil være godt at have dig med på holdet igen.

Du har været inde og lave et stort antal forbindelser og knudepunkter, og
jeg tror umiddelbart det vil være det sikreste at "tage dine ændringer ud af
databasen" frem for manuelt at slette ways og knudepunkter. Er du enig i
dette?

Claus

Civilingeniør ph.d. Claus Hindsgaul
Edvard Thomsens Vej 19, 5. th