Hej,

2012/8/22 Jonas Häggqvist <ras...@rasher.dk>:

> Derudover har jeg også lavet et lag der hilighter veje hvor source tagget
> indeholder ordet "fantasy" (som er blevet brugt til at indtegne veje som ser
> ud til at eksistere udfra adresse-punkter). Der vil sandsynligvis være en
> hel del der kan laves korrekt nu, eftersom Nordsjælland har fået nyere
> luftfotos:
>
> <http://osm.rasher.dk/?zoom=9&lat=55.72634&lon=11.85863&layers=B0000TFFFFFFFFTFFFFFFFFFFFFFFT>

.. og ser man intet her, laget, bør man lige force-reloade i sin browser :-)

Jeg vil også minde folk om den her side:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Kortverificering/Inspicering

Med nye luftfotos er der nok en del af de steder, som nu er blevet
færdigbygget og synlige. Jeg ved ikke, om der tilsvarende er kommet
nye luftfotos, hvor Bing i forvejen havde fotos.

Jeg kigger på en håndfuld af stederne på listen og ser, om der er
noget spændende at finde.

- Peter Brodersen