Så er der lidt mere info om indholdet af de to diske plus noget historisk info:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:Geodatastyrelsen

Sig til, hvis der er noget af det, jeg skal smide online (al data
fylder flere terabytes, så der går nok lidt tid, før jeg har fundet et
sted til det hele)

Billederne er i TIFF-format, og jeg overvejer at konvertere dem alle
til ECW-format for at speede processen op. Derudover skal jeg lige se,
hvordan de forskellige regioner passer sammen, så det bliver
transparent for brugerne, om man tilfældigvis går fra billeder fra én
region til en anden.

- Peter