Yep, vi er stadigvæk ved at få afklaret licenser. Grundlaget for at vi
har fået al den data er, at det skal bruges i OSM-regi, så alt tyder
på, at vi når frem til en passende aftale. For luftfotos kan det også
tænkes, at man kan nå frem til en mere enkel aftale, idet vi
producerer noget selv her afledt af luftfotos, hvorimod vi ikke også
videredistribuerer luftfotos frit under ODbL.

Strynø er oppe nu til sammenligning:
http://osm.rasher.dk/index-leaflet.php#15/54.90509/10.60979/B0000000FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT

- Peter