Carsten Nielsen skrev:
> Jeg synes måske at det hører med til synspunktet at der ikke er enighed
> om dette og at det også diskuteres på den internationale liste.

Ja, i nogle tilfælde giver det absolut mening at gøre det. Eksemplet med
en parkeringsplads, der går helt op til en bygning, er rigtig godt. Der
vil man jo netop have, at parkeringspladsen bliver ændret, hvis man
fintegner huset.

Det giver også mening, hvis f.x. en kommunegrænse er defineret som at
den følger en å eller vej.

Men en skov, der går helt op til en bro og en jernbane er naturligvis
forkert.

Jeg vil hæfte mig ved ordet "ukritisk" i Hjart's mail.

Det må iøvrigt også gælde mht. vanen med at afkoble polygoner ;-)

- Jørgen