Hej Ole

Det er det geodatasæt der hedder FOT fra Geodatastyrelsen og de danske
kommuner der indeholder disse bygningspolygoner.

Nej intet junk-dumpes og så rydder vi op bagefter koncept  her -

Men lad os vente til alle disse mange relvante spørgsmål bliver
besvaret i form af en arbejdsgruppe der sættes ned såfremt vi går
videre i processen.

vh
Søren Johannessen