On 08-04-2015 23:20, Victor Valore wrote:

> Da vi i de fleste bydele ikke har fortovslinierne tegnet ind, så kan
> disse, med samt entrances droppes med ind ved samme lejlighed. Herefter
> består der så et stykke loddearbejde i at skabe de nødvendige relationer
> mellem det eksisterende vejnet og det nye fortovsnet.

Som andre har sagt, skal fortovsnettet ikke tegnes separat.

Det er fint at fjerne og erstatte gamle indtegnede bygninger.

Men check først om der er tags på dem, som skal bevares.

Der har været noget snak om automatisk import af bygninger fra offentlig
kilder. Jeg er ikke ajour med det, men jeg ville undersøge det, inden
jeg lagde for meget arbejde i det.

--
Niels Elgaard Larsen