8. april 2015 kl. 23.20 skrev Victor Valore <vic...@valore.dk>:
> Min tanke er om man i områder hvor der er mange dårligt tegnede bygninger,
> med få eller ingen detaljer, kan lave en rip-n-replace, altså fjerne et
> større antal eksisterende bygninger og så droppe det nye sæt bygninger ind?

Hvis du kan lave en bygning i bedre kvalitet end en jeg f.eks. har
tegnet, så må du for min skyld gerne slette den bygning jeg har tegnet
først hvis det får det til at gå hurtigere.

Jeg har haft samme oplevelse som dig med nogle veje som tydeligvis var
tegnet ind før der har været adgang til højtopløselige luftfoto (nogle
af dem er sikkert tegnet af mig selv). Nogle gange går det væsentligt
hurtigere hvis man sletter linjen først og så rentegner, i stedet for
at sidde og flytte og tilføje punkter.

Jeg ved ikke helt hvordan data bliver gemt i OSM, men jeg vil da gå ud
fra at man stadig vil kunne lave et udtræk der viser at person X har
tegnet vej Y der så godt nok nu er slettet. Så tænker ikke at der er
noget forgjort i det så længe der er tale om en større overhaling.

Ole