Da går en lille filosofi og et drys religionskrig i sådan noget.  Ser man
kortet som en tegning af virkeligheden eller som et værktøj til at kunne
komme fra A til B?  Personlig er jeg forstænder af det andet, man kan jo
aldrig slå et luftfoto.  Så jeg foretrækker også klart track-løsningen.
Udover risiko-et for fejl er der også det at track-løsningen fylder mindre,
både grafisk og i kilobyte.  Men hvis I sletter eksisterende stiger synes
jeg at I skulle sende et lille besked til den bruger som har tegnet dem og
forklarer hvad I laver og hvorfor,
Det undgår frustrationer lige som man oplever i Wikipedia.

> Asger Frank:

> Helt enig.

> Det irriterer også mig.
>
> Der er to problemer, dels bliver al ting mere bøvlet hver gang der et
> vejkryds.
>
> Dels laver dem der tegner den slags cykelstier det ikke færdigt, og så
> skal vi andre rydde op forbinde til krydsende indkørsler osv.
>
> Se fx:
> http://www.openstreetmap.org/#map=18/55.56972/11.19551
>
> Hvis man cykler nordpå ad landevejen og skal til venstre ad
> Filipsdalvej, så bliver det en lang omvej, hvis man bruger OSM.

> [...]

Michel Coene
Georginehaven 94
Dk-2765 Smørum

+45 52339625