Kære alle

Først tak til dig Allan for dit svar (nok fordi jeg er enig og fordi du
argumenterer så fint for at skaden (evt) er sket. OG hvis der sket nogen
skade overhovedet).

Jeg har mit primære fokus på Holstebro-kommune-området hvor der både er
sommerhusområder med importerede bygninger og områder hvor jeg selv har
siddet og fedtet med tegningerne. (Ulfborg blev tegnet færdig i sidste
weekend). Jeg kan ikke sige andet end at det er superfedt at få 4-500
sommerhuse banket ind i et område, og så bare fokusere på placering af de
mange funktioner som gør området til et godt sted at holde ferie; stier,
cykeludlejning, parkering til autocampere etc.

Jeg tænker at området her primært er præget af at man bor i husene til de
falder sammen og at det er småt med nyopførsler, så for vores områdes
vedkommende skulle jeg gerne lave et løbende tilsyn af boligmassen. De
områder der vedrører landzonen er generelt langsomt forandrende vil jeg
mene.

Jeg håber virkelig at vi tager fat i importen i de områder hvor frugten
hænger lavt. Steder der ikke er optegnet endnu, med massivt resultat og kun
få konflikter og steder hvor vi med import kan komme et kæmpe skridt
længere med den samme indsats.

Så med muligheden for at vi kan delvist vel også kan dække os ind med at
rettighedshaverne kunne have reageret for længst (fx da Kolding rykkede
deres data ind i OSM), vil jeg mene at vi også kan have et argument om at
handle i god tro, når vi forhåbentlig begynder at importere.

Med venlig hilsen
Peter Leth

Med venlig hilsen

Peter Leth