> From: Asger Frank [mailto:asg...@gmail.com]
>
> Altid rart med kilde i ændringssættet eller på objektet; så havde vi uden
> videre kunnet se denne.

Hej -

Det er mig, der oprindeligt tilføjede de nye til/frakørsler. Som det ses af

http://www.openstreetmap.org/way/420844575/history

så angav jeg faktisk kilden til den oprindelige highway;

source =
http://www.vejdirektoratet.dk/DA/vejprojekter/sydvendte_ramper_H060.22/Sider/default.aspx

Jeg indtegnede ramperne, lige før konstruktionen gik i gang, som
highway=construction ved hjælp af Vejdirektoratets offentliggjorte kort samt
JOSM-plugin'et "PicLayer", men jeg har ikke været forbi efterfølgende for at se
og korrigere det endelige resultat.

Så når Lars Gravengaard <lar...@gmail.com> spørger

> Er vi ikke enig om at ned kørsel er trukket alt for langt væk fra op kørslen?

- så er svaret: Rampen er tegnet ind på baggrund af vejdorektoratets kort - og
i det omfang, der er uoverensstemmelse mellem Vejdirektoratets oplysninger og
virkeligheden, så er det virkeligheden, der vinder :-)

--
Jakob