Lige en opdatering på dette.

Jeg har ændret strukturen så "ekstra tags" bevares.

Hvis en adresse skal opdateres, rører jeg ikke ved de ekstra tags.

Hvis en adresse skal slettes og der samtidig bliver oprettet en ny adresse på samme placering, vil de ekstra tags blive overført til den nye node.

Hvis en adresse skal slettes og der ikke bliver oprettet en ny adresse på samme placering, vil adresse-tags bliver fjernet fra den eksisterende node, men de resterende tags vil ikke blive rørt. I dette tilfælde vil et fixme tag blive tilføjet, med en note om, at adressen er slettet.

Jeg skal prøve at få tid til at opdatere wiki-siden i dag, alternativt bliver det nok onsdag formiddag. Derefter er jeg tæt på at være klar med første version af scriptet.