For ca. 3 år siden lagde bruger AE35 en del stednavne ind på Sjælland.
Jeg vil tro det var et stykke håndarbejde, for det var lavet med ID editoren.

https://www.openstreetmap.org/node/4309814037
https://www.openstreetmap.org/changeset/40833277#map=19/55.78464/12.30353

/Flemming

Den 16-04-2018 kl. 18:51 skrev Jørgen Elgaard Larsen:
Martin Hvidberg skrev:
De data som du finder på Datafordeleren og Kortforsyningen er de
officielle, autoritative, statsgaranterede data. Så alt efter hvad du
mener med 'noget i den retning', så er svaret nok nej.
Det jeg mente, om der var nogen, der allerede havde kastet noget arbejde
i at sammenholde de officielle stednavne med OSM for at finde evt.
manglende stednavne i OSM.

Jeg mener at kunne huske nogen nævne sådan noget her på listen, men ikke
hvem, hvad og hvordan...

- Jørgen