Hej

I forbindelse med udvikling af nyt script til adresseopdatering i Danmark er det via wiki talk siden blevet foreslået at lave enkelte rettelser til hvordan adresser tagges i Danmark. Disse kan ses på wiki siden: https://wiki.openstreetmap.org/wiki/AutoAWS#Description_of_the_Script_Workflow samt dennes talk side: https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Talk:AutoAWS

Hvis der er kommentarer til disse, modtager jeg dem gerne snarest muligt, da jeg ellers forventer at autoAWS snart er klar til at begynde på adresseopdateringer i større omfang.

Mvh

Jonathan