6.11.2011 22:54, Jaak Laineste kirjutas:
  Mnjah, tundub et serveris on ikkagi need kettad või kontroller või midagi
katki ning seetõttu nii baas kui cache on lihtlabaselt maas (failid
loetamatud). See juhtus samal ajal kui imposm tõmbas uut planeedi seisu sisse,
paistab et kettamassiiv, kontroller või selle konf ei ole ikkagi hea. Peab vist
algatama tõsisema sponsoritsingu et osta:
a) korralikum RAID kontroller
b) SSD 500GB ketas et baas up-to-date oleks.

Ma pöördun ühe võimaliku sponsori poole, kellega on toetamisest juttu olnud. Et ilmselgelt on esimene prioriteet kontroller, palun siinkohal Sinu ja Andrese abi vajaliku kontrollerikonfi määramisel. Võimalik ostukoht võiks olla kas MarkIT või Tigma või miks mitte ka Network Tomorrow, kust ka server ise pärit on.

Ma ise arvan, et 8 pordiga ja korraliku puhvermäluga SAS/SATA kontroller peaks see olema ning oskama ka osavamaid RAIDe - 0, 1 ja 10 ilmselt ei piisa, RAID 5 võiks ikka kah osata.

SSD on ilmselt lihtsam osta, MarkITis on neid nii- ja naasuguseid, aga ma ei keskenduks sellele enne kui kontrolleri asjad korras on.

- M -