9.11.2011 21:03, Margus Värton kirjutas:
Mees Kellel On Kontroller on masina juures ära käinud ning masin on taas püsti. Ma ei olnud ise selle paigalduse juures, seega julgen vaid arvata, et asjade põhjaliku katkimineku vältimiseks loodi raua-RAID vaid neljale suurele kettale.'Kui Jaak mere tagant tagasi tuleb, siis ehk saame seda lähemalt vaatama minna, seni aga las on nii nagu on.

Ma mõtlesin vahepeal pikalt selle üle, kas oleks ehk mõistlik kasutada suurtel ketastel Btrfs'i, ja võrgus kolades jõudsin järeldusele, et veel ei ole. Kuu aja pärast võib juba olla, aga sinnamaale peab kah kuidagi elama :).

Nii et - jõudu, adminnid, tehke midagi :).

Praegu on neli suurt ketast uue kontrolleri taga ja ülejäänud vana kontrolleri taga. Põhjuseks on see, et uue kontrolleri külge ühendamiseks oleks vaja ka uut kaablit ning see saabub alles uue nädala alguses. Seetõttu ei surgi ma selles kastis nüüd mõnda aega. Masin is on püsti, teenused mitte.

16. novembril osaleme GIS-päeval rahvusraamatukogus. Ma loodan siiralt, et selleks ajaks on meil teenused taas püsti ja emakeelsed.

- M -