On Fri, May 17, 2013 at 07:08:56PM +0000, Fiki wrote:

> Na wikiju pi?e da se highway=platform vi?e ne koristi i da bi ga trebalo
> izbjegavati i umjesto toga public_transport=platform, no kako ste primjetili
> ne rednerira se tako da sam tako?er ZA oba

Ja bih radije samo public_transport=platform, pa fileati bug za
OsmAnd da dodaju novi preferirani tag za to.

Naime ne samo da je highway=platform deprecated, nego sam cesto
primjetio da ljudi prenamjene dio highway=footway (ili highway=path)
u highway=platform (umjesto da se napravi kao paralelni way? koji je
uopce pravi nacin za mapiranje istog, iz wikija bas ne kuzim?); a
cini mi se da to pravi probleme raznim routerima... (gubi se
informacija sto je bilo tamo kao "highway=")

npr. gledao sam po Zagrebackoj (ex-Ljubljanskoj) aveniji gdje je
"highway=path, bicycle=designated", pa to tamo gdje je dio
prenamjenjen u "highway=platform, bicycle=designated", routanje
biciklom vise ne zeli voziti preko toga (Cloudmade npr., iako mislim
da sam bar jos jednog nasao koji se ne ponasa)

--
Opinions above are GNU-copylefted.