Dana 17. svibnja 2013. 23:41 Matija Nalis <
mnalis-openstreetmapl...@voyager.hr> je napisao/la:

> Sto nas dovodi do pitanja bitnosti platforme uopce. Po meni ona
> uglavnom ima smisla tek za velike stvari (100+ metara) tipa
> glavni kolodvor zagreb i sl. gdje ima vise perona i koji su dugacki..
> za busnu stanicu koja je cesto manja od prosjecne greske GPSa to nije
> bas tak bitno...

Bitno je da se vidi strana na kojoj se ulazi u bus, što nam govori u kojem
smjeru ide bus koji staje na toj stanici. Tako predlažu na Public transport
proposalu. Ako negdje nema baš platforme, može se crtati točka sa
public_transport=platform koja označuje stup sa znakom stanice.

> A za routanje i slicno mislim da se i koriste (i trebaju koristiti)
> highway=bus_stop i sl. nodeovi na samom highway=(residental,
> secondary, ...) i relacije za vozne linije.

Mislio sam na intermodalno rutanje sa linijama i hodanjem, recimo, silazak
sa busa i ruta prema platformi od tramvaja.

highway=bus_stop se renderira uredno, ne znam kako je sa novijim
> public_transport=stop_position, trebalo bi provjeriti...

Ništa od novih tagova se ne renderira na mapniku. Mapnik je u nekoj čudnoj
fazi razvoja gdje je sve stalo, i čeka se da se prebaci na Carto:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Carto

Janko