Nisam previše upoznat sa djelovanjem tih grupa, ali mi se HrOpen više sviđa
čisto zbog šireg kruga djelatnosti kojeg promoviraju. Hulk se bavi Linuxom,
što je samo jedan od operativnih sustava na kojima se mogu gledati naše
karte. Ako se nekome javimo kao interesna skupina linux.hr udruge, netko
lošije informiran bi mogao pomisliti "ali mi volimo Windowse".

Janko