Poznajem malo bolje HULK ekipu ali mi se čine ponekada malo prespori
kada treba dogovoriti neke projekte, pa bih savjetovao čisti iz
praktičnih razloga prije suradnju s open.hr no prije svakako
provjerite da nije i kod njih kako idu praktične stvari kada treba
pokupiti potpise i i žigove za neki projekt...

Ako se krene s skupljanjem financija i ako se dobije neka loza za
projekt treba tražiti poseban pod-račun od računovođe, to je čisto
lakše za vođenje financija i kasnija izvješća.

Eto čisto par praktičnih savjeta.

2013/12/1 hbogner <hbog...@gmail.com>:
> Pozdrav kartoljupci
>
> Krecemo u nove radne pobjede.
> Nakon razgovora sa linux.hr(hulk) ekipom i sa open.hr ekipom obje se slazu
> da nemaju nista protiv da budmo interesne skupine unutar njihovih udruga.
> Kao sto je nedavno ubuntu-hr prekinuo postojanje i postao interesna skupina
> unutar hulk-a, i kao sto je blender-hr njihov dio.
> Zasto nam to treba?
> Jedna od stvari je suradnja sa carnetom s kojima ponovo moram stupiti u
> kontakt jer postoji mogucnost da dobijemo prostor na njihovim serverima.
> [...]

follow me - www.twitter.com/valentt & http://kernelreloaded.blog385.com
linux, anime, spirituality, wireless, scuba, linuxmce smart home, zwave
ICQ: 2125241, Skype: valent.turkovic, MSN: valent.turko...@hotmail.com