> Dažnai draudžiamasis ženklas 301 ("plyta") žymi
> vienpusio kelio pabaigą, todėl sudėti žymas, kurias aptarėme anksčiau, visam
> keliui būtų nelogiška, nes eismas tame kelyje yra leidžiamas, bet tik į
> vieną pusę, todėl vienpusio eismo kelias papildomai nereikalauja pažymėti jo
> pabaigą draudžiamuoju ženklu "plyta".

  Kiek man žinoma, navigacijos programos tokių ženklų neinterpretuos.
Bet tokios situacijos (kelias iš vienos pusės pažymėtas ženklu
„plyta“, o iš kitos pusės „vienpusis eismas“) žymėjimas yra daug
paprastesnis ir jau visų gerai žinomas - pridedama žyma oneway=yes, ir
tokį žymėjimą navigacijos programos tikrai supranta :-)

--
Tomas