2020-04-09, kt, 13:32 Ramas rašė:
> Aš tik norėčiau mažiau elementų jame, pvz. panaikinti pastatus ir kitus
> smulkius elementus.

  Yra mintis pradžiai „patraukti“ žemėlapio pagrindą (išblukinti
spalvas, sumažinti chromo/hue), kad mažiau kristų į akis. Tada
žiūrėsiu, jei vis tiek fonas užgoš temą - tada teks išimti vienus ar
kitus elementus. Kaip jau Aidas pažymėjo, ant ryškaus rudo pagrindinio
kelio vos persimato greičio ribojimas.

> Taip pat būtų smagu matyti ribojimus gyvenamosiose zonose.

  Kas yra „ribojimas gyvenamosiose zonose“?

> O ten kur nėra nurodytas maxspeed tai gal rodyti kokį specialų
> ženklą? klaustuką ar reikšmę pagal nutylėjimą?

  Tai čia 99% kelių... Todėl pradžiai reikia daug sužymėti, tada
galima vaizduoti duomenų trūkumus. Dabar gausis visas žemėlapis vienas
didelis klaustukas :-(

--
Tomas