Man nepatīk "gpsbabel -x position,distance=2m", jo tas ir paredzēts
vienreiz braukta maršruta apstrādāšanai. Ja pārbrauc 2 un vairāk reizes,
paliek tikai pirmais treks, ja pārējie ir pārāk tuvu.

Mans priekšlikums ir sadalīt punktu kopu klāsteros un noteikt katra
klāstera smaguma centru, kas tad arī būtu eksportējamais punkts. Tikai vēl
jāizdomā, pēc kādiem principiem noteikt klāsterus, kas nemaz tik vienkārši
nešķiet (punktu skaits, izmērs u.c.)

Paldies,
Jānis Ročāns