DGN jau arī ir koordinātēs, ja nav speciāli nočakarēti, atliek tik
apstrādāt.
Vektori ir tikai elkšņiem un saukai. Dati bišķi jāpiekārto, jāpatīra (var
sanāk paprātot, kas, kur un kā domāts, bet nav neiespējami) un var sanākt
labs imports.
Elkšņu un saukas vektoru shp te: http://failiem.lv/u/calkbiu

Tekstiem varētu būt palidojušas latviešu valodas diaktriskās zīmes - gadās.
Vektoriem nekādas topoloģiskās un muļķību pārbaudes nav taisītas un var
gadīties viskautkas.
Koordirnātu sistēma LKS92 / Latvia TM

Veiksmi apstradājot,

--