Katra sīkākā taka ir svarīga, un tieši pec velo braukta GPX ir vislabāk zīmēt
ceļus, jo satelīts mēdz būt ar nobīdēm. Vislabāk ja esi braucis vairākas
reizes. Vienkārši GPX failu uzvelc virsū tam iD redaktora logam (browserī) un
parādīsies tas treks.

Slikti smilšu ceļi parasti ir “Track”, ar dažādām klasēm

N.