On 12/15/2013 11:42 AM, Raitis U. wrote:
> place=isolated_dwelling; name=* - viensēta, kā punkts.

ja ir tikai viena eeka, tad it kaa arii eekai shos tagus var likt.

> Ja tiek izzīmētas ēkas tad uz vienas no tām var likt housename=*

sho noteikti var lietot tad, ja ciemaa ir nevis maaju numuri, bet maaju
vaardi

> ja ciems no 5 mājām: vidū jāliek place=hamlet un nosaukums, ja vairāk,
> tad place=village.
>
> viesu mājas apzīmējumi:
> building=yes;
> amenity=guest_house;
> name=*;
> addr:subdistrict=YYY pagasts
> addr:district=XXX novads
> addr:country=LV
>
> country un district teorētiski vajadzētu izvilkt no robežām, bet ne visi
> softi to māk. Pagastu robežas kartē nav.

es parasti shos paareejos addr tagus nelieku, bet par pagastu robezhaam
ir deriiga info. kur vispaar pagastu robezhas tiek izmantotas shobriid
(ti, "dabaa") - tikai adresaacijai ?
 Rich