Ik dank dat niet ALLE denkbare bronnen van traces zinvol zijn. Je moet
wel enige kwalitatieve en kwantitatieve notie hebben van de inwinning
om te weten of en hoe je de traces kunt gebruiken.

Op 20-06-07 heeft Klaas van Gend<[EMAIL PROTECTED]> het
volgende geschreven:

martijn van exel -+- [EMAIL PROTECTED] -+- http://www.handsomedevil.nl/