Hoi Danny,
ik zag je al ronddwalen op de lijst :-)

Nee gpx is geen optie, ik wil ook polygonen en lijnen goed af kunnen
beelden, en ik wil een laag live uit de database kunnen tonen.

Ik denk dat ik gewoon ergens een stom foutje maak, maar wil daar de
bevestiging van doordat iemand zegt: "Ja hoor, ik doe dat al jaren
Of ik maak een fout in de projectiestring waardoor mijn coordinaten niet
kloppen, of de tiles liggen gewoon niet goed in de OL/OSM combi.

Groetjes Richard