Ik vind het ook errug mooi! Kom maar op met die shape files van de rest
van de wereld (om te beginnen in NL :-) )!

Trouwens, voor de qgis-fans. In de 'nieuwe' qgis (8.0>) kun je ook
kaarten va WMS-sen aanspreken. Dus als je mbv Milo's url een WMS-layer
aanmaakt in qgis kun je zo ook de boel bekijken (zolang Milo de boel in
de lucht houdt ;-) ).

(begint wel een beetje op een qgis commercial te lijken :-o  )

Richard Duivenvoorde