On 7/12/07, Ben Companjen <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

On 12/07/07, Danny Maas <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Doet ook eens wat URL-etjes zoals Richard erbij dan ;-)

Homepage: http://udig.refractions.net
Vanaf de homepage kun je meteen downloaden voor Windows, Linux (32 en 64
bit) en Mac OS X. Het is wel even een hap data, want het is gebaseerd op
Eclipse en de benodigde Java Runtime zit erin.
De organisatie van het project is dezelfde als die achter PostGIS zit.

Zo genoeg info? :)

Yep! Thanks!

Groeten,

           Danny