> OSM op Garmin is een mooi ideaal en mkgmap
> (http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Mkgmap) slaagt daar aardig in,
> het is heel makkelijk in het gebruik.
>
> Op de 'Outputs' pagina
> (http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Category:Outputs) staan meer
> applicaties.
>
> Uiteindelijk zou ik graag routeerbare kaarten voor de Garmin willen
> hebben, zodat je ook echt kunt navigeren als met een TomTom.

mkgmap is ook niet echt geweldig, daar heb ik ook al naar gekeken. De
beschrijving vertelt ook dat het vrij elementair vertaalt. Maar ik zal er
binnenkort weer eens naar kijken. Het routeren moet ik ook nog naar kijken,
maar vandaar dat ik hoopte dat er meer mensen interesse hadden om daar aan te
wreken. Meer weten meer dan 1, niewaar? :-)

mark