Ik denk inderdaad ook dat dit één van onze grootste troeven is voor de
korte termijn (2008).
De uitdaging is om die troef te spelen met de beperkte resources die
we hebben.
Dat kan door aan de ene kant een faciliterende rol te gaan spelen. Een
high-perf, high-avail tileserver is daarvoor de basis, maar daarop
bouwen met community building is net zo belangrijk. Dat betekent
bijvoorbeeld workshops organiseren, potentiële gebruikers helpen waar
we kunnen, prikkelen met enkele uitgewerkte use cases (tiles voor
specifieke doelgroepen zoals fietsers) en ze ook actief opzoeken door
aanwezig te zijn op relevante congressen en beurzen (zoals nluug 25
jaar, over anderhalve week).

De ruwe notities beschikbaar stellen bergt een zeker risico in zich,
maar de positieve effecten die het uitlokken van discussie oplevert -
juist ook met de mensen die er niet bij waren - leek me er toch
tegenop wegen.

Martijn

Op 29 okt 2007, om 12:55 heeft Zoran Kovacevic het volgende geschreven: