Oh ja, wat cool!!

Ben blij dat de OV-zones alsnog een plekje hebben gekregen. En mooi
dat we nu een begin hebben van een NL-OSM in RD-coördinaten. Allemaal
goede ontwikkelingen!

Wat zijn de consequenties als je het tileschema gaat aanpassen?
Veranderen de permalinks dan ook? Of is het alleen dat de server dan
allemaal nieuwe tiles moet genereren?

Als dat laatste zo is dan moeten we het even goed afstemmen met het
uitsturen van een persbericht.
Het carnavalsbericht kan echt niet meer wachten omdat carnaval dit
jaar zo vroeg wordt gevierd (begint al 3 feb). Ik zou zeggen dat het
persbericht er zeker deze week uit moet.

Martijn

Op 27 jan 2008, om 08:43 heeft Martijn van Oosterhout het volgende
geschreven: