Martijn van Oosterhout wrote:

> De permalinks veranderen niet, alleen de nummers van de tiles worden
> dan hetzelvde als de main server en nog balangerijker, de grid is dan
> ook hetzelvde, dus kan je tiles van de twee naast mekaar zetten. Tiles
> moeten wel gegenereerd worden, maar dat doet ie toch elke paar dagen.

Naar dezelfde nummering als de internationale tileserver, neem ik aan?
Dat is goed nieuws, dan kan ik hem eindelijk gaan gebruiken in mijn
applicatie!
Ik heb nogal wat internationale gebruikers, maar de nederlandse kaarten
haal ik natuurlijk het liefst uit Nederland.
Wat zijn de boundaries van de NL server?
Groeten,
Martijn Pannevis.