Ik zou dat zeker doen!

De opmerking van Zoran, dat duidelijk moet worden dat iedereen bij kan
dragen een goede. We waren nog bezig met een knoop door te hakken over
hoe we mensen die gelegenheid geven, ze moeten in elk geval kunnen
klikken vanuit het (te plaatsen) blogartikel (dat kan gewoon een kopie
van het persbericht zijn) naar een plek waar je wijzigingen en
aanvullingen kan doorgeven. Dat kan in het commentaar bij het artikel
zijn, of op de voornoemde Hyve, of waar dan ook, als het maar
laagdrempelig is.
--
martijn van exel -+- [EMAIL PROTECTED] -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 28 jan 2008, om 07:55 heeft Christ van Willegen het volgende
geschreven: