Dat is inderdaad waar ik hier in de buurt nu mee bezig ben. Alle
doorsteekjes en pleintjes/plantsoentjes binnen de flatblokken die
publiek toegangkelijk zijn op de kaart zetten. Het was namelijk heel
mooi weer afgelopen weekeinde.

Bij mij ligt de grens niet of het dood loopt, maar of het toegankelijk
is. (Ik moet er toch eerst inlopen met m'n GPS, voordat ik weet dat het
dood loopt.) Alles met een poort ervoor of een "verboden toegang"
bordje zet ik niet op de kaart, hoewel het wel zou kunnen met
"access=private". Deze paadjes lopen hier namelijk meestal kaarsrecht
en je kunt aan beide uiteinden komen.

Cartinus