Dat kunnen wij helemaal niet beter.
Ja misschien de software, maar onze kaarten
zijn evenmin geschikt voor voetgangers
als die van teleatlas. Hier moet nog
ontzettend veel mapwerk verricht worden.
Er zijn misschien nog wel meer
voetpaden dan wegen, en dan heb ik het nog niet
over immense aantallen doorsteekjes tussen straten,
door parken en gebouwen, die essentieel zijn
voor een goede stappenplanner.

Misschien is er op korte termijn iets te maken
Voor de wandelaar, maar niet als aanvulling op
bijvoorbeeld de auto:

"Je parkeert in een buurt en de laatste 200 meter
Steek je die omweg/eenrichtingsstraat/bussluis af door een steegje."

Die steegjes hebben we gewoon nog niet.

Dat geldt trouwens voor veel meer aspecten van de kaart.

Het wordt weer mooi weer, staat er al een nieuwe
mapping party in de  pipeline ??

Gert Gremmen