On Wed, 2008-06-04 at 17:11 +0200, Lambertus wrote:

> Zo doe ik het:

> highway=track
> access=no
> + wellicht:
> bicycle=yes
> foot=yes

Waarom niet:
highway=unclassified
surface=unpaved
foot=yes

Een track kan je het niet echt noemen. Ik map kleine paadjes door het
bos als track.

> highway=track
> access=no
> bicycle=yes
> foot=yes

access=no is wel een goeie, maar hiermee kun je niet aangeven wat nou
precies wel en niet erin mag. Een brommer mag er namelijk wel rijden,
maar een motor niet.

Geert.