On Wed, 10 Sep 2008, Foppe Benedictus wrote:

> Misschien is dat juist een hele goede reden om op deze mailinglijst
> ingeschreven te zijn...

Point taken :D Maar de op een na grootste editer heb ik nog nooit op de
mailinglijst gezien :D

> Misschien is het bezigen van schuttingtaal een betere reden om uit te
> schrijven :P

:P Ook een goed punt :P Ik heb 'vanmorgen' nog even naar de mogelijkheid
gekeken om via een normaal dom-like parser progsel planet-nl te laden.
Maar de overboeking van ruimte daarmee liep alweer 6x tegen de
oorspronkelijke grootte van het bestand.

(Toch maar eens naar SEX, uh, SAX kijken ;)

Stefan