Let op, deze lijst is volgens mijn vastgesteld op basis van de laatste
NL dump. Hierdoor zijn alleen de laatste edits van onderdeel van de
kaart 'zichtbaar' en dus ook de naam van diegene die de laatste edit
heeft gedaan.

De lijst geeft geen absolute aantallen, het kan dus zijn dat je een
complete stad hebt gemapt maar dat anderen ondertussen zoveel
wijzigingen hebben aangebracht dat het 'lijkt' alsof je nauwelijks iets
gedaan hebt.