Ik heb even dat programmatje geinstalleerd op mijn telefoon, conclusies:

Het is duidelijk OpenStreetMap kaartmateriaal, die minder up to date is dan
de main tileserver.
Ze gebruiken een eigen tileserver met kleinere tiles.
In het programma zelf is geen enkele referentie naar Openstreetmap. Geen
De GSM locatie werkt redelijk, net zo slecht als Gmapsmobile in een snel
testje.
Het programma is lekker snel en gebruiksvriendelijk. Van de programma's voor
symbian telefoons, die ik tot nu toe heb geprobreerd, is deze de beste. Wel
zal het programma in de toekomst niet gratis zijn