From: talk-nl-boun...@openstreetmap.org
[mailto:talk-nl-boun...@openstreetmap.org] On Behalf Of Martijn van Exel
Sent: dinsdag 13 januari 2009 16:01
To: OpenStreetMap NL discussion list
Subject: Re: [OSM-talk-nl] tileserver in RDnew?

We zouden er best een RD-tileserver naast kunnen zetten lijkt me..Ik weet
alleen niet wat dat voor impact heeft op de server - het is 'maar' een virtuele
server, zij het dan een vrij krachtige.
Maak je trouwens vanuit TNO gebruik van OSM of vanuit privé-hoek? Ik bedoel,
als TNO er gebruik van maakt, dan moeten we misschien eens praten over de
mogelijkheid van een TNO-vertegenwoordiging / sponsoring van de aankomende
State Of The Map conferentie in Amsterdam :)

Martijn
-
martijn van exel -+- mve...@gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 13 jan 2009, om 13:32 heeft Berlo, L.A.H.M. (Leon) van het volgende
geschreven: