On Fri, 24 Jul 2009, Ben Laenen wrote:

> Neemt toch niet weg dat de vormgeving toch wel een stuk beter kan.

Daarover is toch *nooit* discussie geweest? Ik herinner mezelfs dat er met
iemand op de OpenStreetMap gebruikersdag overleg gevoerd zou worden voor
een strak design. (Op IRC hoorde ik als voorbeeld dat de .fr en .it veel
leuker zijn dan .de)

> Of het nu functioneel meer te bieden heeft dan voordien, ik denk niet dat de
> discussie daarrond draait hier.

Ik ben voor iedere grafische betering van de portal, maar zie wel graag
dat het geen incrowd pagina meer wordt.

Stefan