Hey,

Voor dat soort dingen was ik al bang. Maar daarom doen we dus ook de mapping
party!

Prima idee wat betreft de gebouwen. Importeren wat we kunnen gebruiken (en wat
het geheel completer maakt).

Ik trek nu de laatste planet-benelux binnen zodat we mooie plaatjes kunnen
krijgen:

* Nu
* Na import/overtrekken
* Na mappen

Het zou een nog completer beeld moeten geven en vaak gaat (globaal) gebouwen
intekenen beter met de luchtfoto's dan als je rondjes gaat lopen met je GPS.

Groet,
--Roeland