Net contact gehad met het café "het wapen van Ilpendam" [1] is er nu ook een
locatie bekend! Hier kunnen we dus van te voren afspreken en aan het eind een
biertje drinken ter afsluiting.

Er is wifi dus er kan ook direct ge-edit worden als dat gewenst is. Ik zelf
denk echter dat dit thuis vele malen sneller gaat. Maar wie weet :)

Kortom komt allen 7 november :)

Groet,
--Roeland

[1]